Ja, jag lever...

Har bara inte orka skriva nått sista dagarna då all min energi har gått åt till att jobba. Har vart sjuk som en ja vet inte vad, förkyld och feber, ett stort TACK till den som smittat mig, tack gode gud så har det vänt, så jag är nog helt bra om några dagar...
Just nu sitter jag och målar upp bilder i huvudet  över hur jag vill att min lägenhet ska se ut, men jag får liksom inte till det, vilka möbler ska jag ha? vilka färger? osv osv, det är jättesvårt det här, men jag och Sandra ska åka på Ikea på lördag och kolla lite, med tanke på att jag har en budget på 30,000 kr nu så kommer jag nog att få med mig en massa saker hem, kommer nog kännas bättre då man väl har börjat handla. Tur att jag har skrivit avtal på lägenheten iaf :P Sen har jag fixat med bredband och i morgon så ska jag fixa med el till lägenheten, så det kommer nog kännas bättre då man fått alla dom praktiska bitarna på plats...
Nu blir det iaf en stund till framför datorn, sen ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se