Snart så...

Nu är det inte långt kvar till fyra dagars ledigt...
Planerna för vad som var tänkt från början vart ändrade. Så dessa dagar så blir det nog så här som det ser ut:
Torsdag - Till sundsvall och klippa mig hos brorsan, till mamma och färga håret på henne, till förrådet och kolla om jag ska ha mer saker med mig till lägenheten, sen ska jag umgås med Malle på kvällen.
Fredag - Ta det lugnt på dagen, sedan ska jag förmodligen festa på kvällen med Christoffer.
Lördag - Städa, shoppingtur på stan, ev till linda på kvällen, se melodifestivalen.
Söndag - Åka till sundsvall med Malle för shopping heeeeela dagen, köpa ny dator och ev en ny tv om jag har råd för båda, dator känns mest viktigt just nu. Hoppas även på att Elleonora eller Sandra kommer ut och joinar oss.

Kommer ju förmodligen att bli en hel del massa andra saker man kommer att göra, men det är dom sakerna som jag längtar mest till..

Nu ska jag återgå till mitt jobb så jag får gå hem nån gång :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se