Snart helg..

Nu är det bara idag och i morgon kvar, sedan är det helg. Då ska jag bara njuta av att vara ledig efter all stress med flytt o allt.
I morse var det snöstorm ute typ, då bestämde jag mig för att ta bilen till jobbet.. Men det tyckte inte bilen. Satte mig och skulle starta bilen, DÖD, kopplade på starthjälpen, DÖD. Jahapp, kom på att jag hade inte laddat det, smart av mig, eller inte, så bilen fick stå och jag traskade tjurigt till jobbet och såg ut som en liten snögubbe då jag kom fram.
Aja, det gick ju bra iaf. Nu sitter man på lunch, blev en naturdiet idag, ids inte gå ner till bistron o köpa mat och sitta själv och äta, det är typ bara jag som hr lunch på bygget nu känns det som.

Men nu ska jag iaf röka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se