Lördag...

Och jag är ledig...
Jag ska snart hoppa in i duschen för att göra mig klar för min tripp till Sundsvall. Tanken var att jag skulle ta de lugnt hemma i soffan idag, men eftersom att jag har beställt en parym via nätet och jag angav min nuvarande adress så har dom ÄNDÅ skickat den til Sundsvall, ja då får väl jag åka ner och hämta den då, men jag har varit en sur kund och mailat dom så då jag är klar så kommer jag då inte att betala fullt pris för den ;)
Ska även passa på att åka in till mamma och säga hej, sen ska jag även passa på att säga hej hemma hos Elle, Peter och lilla underbara Edwin :)
Så nu är det dax att sätta fart, ska försöka fixa lite kort på lägenheten med, dock lite svårt utan kamera, hittar inte laddaren, men jag ska söka igenom lite lådor så hittar jag den nog..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se