Hemma igen...

Nu har jag vart i Sundsvall..
Var in i förrådet, det enda jag hittade som jag ville ha med mig som jag saknade var lite sängkläder och dyligt, men nu ligger det nere i tvättstugan och ska tvättas innan det läggs in i garderoben.
Sen var jag till Sandra och Kevin och sa hej och drack en kopp kaffe innan det var dags att åka till mamma och färga håret på henne. Hon har ju inte LITE hår direkt, tar fan en halvtimme och kleta in färgen i huvudet på henne för att man inte ska missa någonstans, men det var lika bra som alltid :D
Nu har jag stressat hem och fått i mig lite mat, och nu dyker Malin snart upp, då blir det surr och tv-tittanden varvat med lite tvättstuga :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se