En liten uppdatering...

Ja det kanske vore på sin plats...
Jag mår iaf bra, har ju börjat en nystart på mitt liv i en ny stad, med en ny lägenhet, det enda som består är mina vänner, dom byter jag aldrig ut, även om jag träffar vissa mer sällan än vad jag borde så håller jag dom ändå varmt om hjärtar, speciellt dig ELLE, det vet du..Men sen betyder alla mina vänner något för mig, Men Elle och Sandra Isaksson är nog dom två som står mig närmast, och som jag tillåter komma mig närmast..
Iallafall så är jag ju så gott som klar i lägenheten, saknas lite saker som jag ska komplettera med, men det får man ta lite nu och då, Rom byggdes ju inte på en dag som man brukar säga :D
Aja, nu ska jag ta och mysa ner mig i soffan, återkommer i morgon..

Kommentarer
Postat av: sandra

Goa du=), hoppas man få se lgh snart=) längtar!!!

2011-02-16 @ 22:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se