Seg morgon!

Vaknade för en liten stund sedan och fullständigt segade mig ur sängen, vill helst bara ligga kvar tills i morgon, men då man ska jobba så funkar det inte riktigt.
Idag måste jag även packa med mig massa saker som jag ska lämna hemma hos kevin och sandra då jag ska bo där några dagar och vara hundvakt medans dom åker till dalarna. Ska bli mysigt att ha lilla Tuvalie. Det blir bara hon och jag så i morgon då jag är ledig så ska vi mysa heeeeeela dagen :)
Jag jobbar varje dag denna vecka förutom i morgon, sedan är jag ledig nästa torsdag igen för att sedan jobba en dag för att vara ledig två, hade vart skönt med tre dagar sammanhängande, men man får inte alltid som man vill :)
Nu har jag inte tid att sitta här längre, måste duscha och klä på mig samt packa, återkommer under kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se