Vilken underbar dag :D

började med att jag vaknade i morse och drack lite kaffe och gjorde mig i ordning, sedan kom sandra och jonas och hämtade mig. När jonas släppte av oss på stan så insåg jag och sandra att allt var stängt, sjukt, men i morgon på själva påskafton var det minsann öppet, så det var bara att hoppa på bussen o fara ut på birsta. Där gick vi igenom alla butiket, dock handlade ja inte såååååå mkt Vart två tshirts, ett par badshorts och cleansing stripes till näsan. Jag hittade liksom inget mer. Just ja, köpte en påskblomma till mamma som jag lämnade då jag kom till henne efter shoppingturen. Dock vart jag less på att åka buss så min bror kom o hämtade mig hemma hos mamma, vi passade på att tända ett ljus hos morfar på minneslunden. Sedan kom jag hem till sandra o kevin igen, jag satte ihop deras skötbord som dom ska ha då bebisen kommer :) Sedan tog jag mig en välförtjänt dusch innan vi for och handlade inför kvällens middag. Vi grillade karré, paprika, sedan hade vi bröd till det samt hemmagjorda potatisklyftor, tzatziki och chilismör. SÅÅÅÅÅ underbart gott:) Nu sitter jag o sandra o kollar på big brother mednas kevin ligger o kollar på film. Ursäkta detta slarviga inlägg med glömda stora bokstäver o säkert minst fem stavfel, men jag är så slut efter denna dagen så jag orkar liksom inte :) nu ska jag ta o krypa ner o sova lite, men jag lovar att återkomma i morgon. Sov gott alla läsare, puuuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se