Platsbanken!

Hejsan!
Mitt namn är Tobias och bor i Härnösand. Jag har många talanger och det är mycket jag är bra på och som jag gillar. Men en sak har jag inte hajjat, det där med städning, asså det är inte riktigt min grej. Så nu söker jag någon fin, nätt liten flicka som kan tänka sig att städa min mer än normalt grisiga ungkarlslya en gång i veckan. Då jag inte är så speciellt rik så blir betalningen ca 5 kronor i veckan, om du är en rökare så kan du få en fimp med på köpet. En talang jag har är matlagning, så middag ingår en gång i månaden, då ska jag visa mina skills då det gäller att laga makaroner och köttbullar. Om du är intresserad av denna tjänst så hör av dig till min rekryteringsfirma, då mailar du ett personligt brev till [email protected]
Tack på förhand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se