Nu har man vart duktig :D

Jag har spenderat en lördagkväll hemma för en gångs skull, kände inte riktigt för party idag då jag kom hem från kryssning igår samt att jag ska jobba i morgon, så denna kvällen har jag spendera i tvättstugan istället :D
Har ett par Jeans som jag fullständigt älskar, men dom har blivit urtvättade, men dom är inte slitna, men jag har slutat använda dom just för att färgen har blekna, men jag kände att jag ville inte kasta dom då det är dom skönaste jeansen jag har haft, så jag köpte svart färg och färgade dom :D dom vart inte svarta, men dom vart jätte mörkblåa och såg ut som nya :D så nu kan jag använda dom igen :D YAAAAY :P
Sedan efter tvättstugan så gick jag ut på en lååång och rask promenad, kände att jag behövde det då jag kände mig helt uppsvälld o fel efter all mat och alkohol på kryssningen, känner mig lite bättre nu, men det blir hårdbantning nu i en vecka, nästa helg så ska Kevin och Sandra komma, så då vill jag inte banta, utan då ska vi äta gott, kolla då kevin spelar fotboll och bara må :D
Nu ska jag iaf sova, ska ju som sagt upp och jobba i morgon, ska fan bli skönt att jobba nu när jag vart ledig i fyra dagar :D
Snart ska man fara hit :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se