Nu har jag hämtat paketet :)

Jag var som sagt ner på Coop och löste ut ett paket som jag inte väntade på, när jag kom hem så öppnade jag det, däri så låg en burk med Ginsengextrakt som ett hälsokostföretag hade skickat, tur det var gratis säger jag, kostade 599 kr till ordinarie pris, det skulle jag aldrig betala för något hälsokost, men nu när jag ändå fått det så kan jag ju testa iaf :D Iaf så ville dom att jag skulle kontakta dom för att dom var intresserade av att starta något typ av samarbete som gick ut på att annonsera på min blogg, så jag ska vill ringa dom och kolla vad dom hade tänkt sig för typ av ersättningar. Återkommer med hur det gick senare :D


Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; tack deamma ! allt bra?:D



förresten, du har väll inte glömt att rösta på min bild och få en länkning som tack?:D

http://visadintalang.se/ett-fotobidrag-av-jenny

FÖRLÅT om du inte gillar sån där reklam, det är bara att ignorera de då :)

2011-04-20 @ 16:14:18
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se