Några av mina bästa sommarbilder 2010!!

Denna bilden är, och kommer förmodligen alltid att vara den coolaste bilden på mig :P



Sedan har vi denna, denna tog jag under ett möte med en speciell kille i mitt liv :)


Osså denna då, här är jag med bästa killen Edwin o kör lite buss då :P ( censur på honom )


Så här taggad har jag då aldrig sett en människa vara som ska gå på Ikea :D men kul hade vi :D
Sandra: Jonas, stå här o vakta, gå ingenstans!
Jag: Nej då!
Två sekunder senare var jag borta :D


Osså avsluta jag med denna på mig och Tuvis :D



Slänger in fler bilder nån annna dag :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaha du vågade inte ha kvar kommentaren av någon konstrig anledning? Tagga ner för fan, du är 27 och sitter och skriver ''skvaller'' om Kissie. Herregud nu får du fan skäpra dig, Du verkar inte kunna ta negativa kommentarer eftersom du måste ta bort dem. Så sprid inte elaka saker om andra då.. Idiot!

2011-04-17 @ 23:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se