Mandy Gästbloggar :)

Hej alla !!


Först av allt vill jag tacka Jonas som låter mig promota min blogg lite i sin egen.

Thank you darling !!! Uppskattar det verkligen.

Min lilla blogg handlar först och främst om min kamp i musikvärlden. Har nyss fått skivontrakt och kommer att uppdatera om vad som händer, både det bra och det kämpiga.


Det ni ser på min något amatörmässiga header när ni kommer och hälsar på lyder ”Little Girl, Big Dream”. Liten vanlig blond svensk tjej som inte vill något hellre än att spridas ut i den läskiga, stora, okända, svekfulla, grymma värld som kallas för music biz.


Jag har fått den enorma gåva att älska det jag gör; skriva en text, hitta en känsla, lägga in en melodi, göra en harmoni av det och sedan gå upp på scen och berätta min story. Hela tiden vill jag ta mig och min musik till högre levels, det är en tuff väg, men ni vet, jag har också fått den enorma gåva att aldrig ge upp..


Är ni intresserade får ni gärna besöka min demo-sida med min musik. Bara scrolla ned och klicka på de små bilderna så får ni höra =P http://www.ubetoo.com/MandyBeem samt min Twitter @MandyBeem.


Jag skriver inte enbart om musiken. Jag skriver om andra saker jag älskar så som mode, familj, vänner, teckandet av mina serier, hälsa, plugget, träning och vardagens ironi ;P


Tack för att ni tog er tid att läsa, jag hoppas att ni tycker min blogg är värd att följa. Jag kommer att försöka till varje pris att leva upp till era förväntningar. Följ min kamp !!

Puss & Kram xx Mandy

Klicka på bilderna för att komma till min blogg.




Kommentarer
Postat av: Daniel

Missa inte chansen att bli Veckans Blogg i min blogg om du vill vara med på den så är det bara att gå in på länken här nere och kommentera att du är med! :) Lottar ut en vinnare på söndag!



http://danieldynesius.blogg.se/2011/april/veckans-blogg-2.html#comment

2011-04-20 @ 23:07:04
URL: http://danieldynesius.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se