Kissie förstår inte att hon har Anorexia..

Det Kissie inte förstår, är att när hon skriver att hon är 172 cm lång (enligt henne och andra) och väger 47 kilo (enligt henne) , är att hon i själva verket erkänner att hon har Anorexia, men hon har bara inte förstått det själv. Hennes BMI ligger på 15,8, har man ett bmi på under 19 så är man underviktig. Ligger man under gränsen på 17,5 så har man enligt läkare och dietister passerat gränsen för Anorexia, visst, det är andra faktorer som spelar in också, MEN, Kisse har andra symptom med, kanske inte alla, men många, tex hennes HETSKOLL på kalorier samt hennes MANISKA träning.
Hon håller sakta med säkert på att ta självmord, så är det liksom, dags att inse fakta alla ni som avgudar henne, alla ni som vill vara som henne och se ut som henne, att det ni i själva verket önskar är att ni fick anorexia. Så tänk på det nästa gång ni sitter och drömmer om att se ut som Kissie..

Kommentarer
Postat av: carrostylee

omg... hon fattar inte..

2011-04-17 @ 18:16:06
URL: http://carrostylee.blogg.se/
Postat av: miia

Hon var miljoner triljoner gånger sötare när hon var runt 16 (sett bild på henne) där var hon, lite mullig, men sååååå himla jävla söt var hon! Tycker synd om henne... Hon behöver hjälp! Att man kan gå så långt för att få uppmärksamhet, hon gör verkligen allt för att synas. Och sanningen är ju den, (som du säger) att hon faktiskt tar livet av sig själv så som hon håller på. hon har anorexia.. Jag hoppas VERKLIGEN att någon av hennes nära öppnar ögonen och får stop på hennes kontroll om att vara smal. För hon kommer dö om detta fortsätter.. 20 år och död på grund av anorexia.. fyfan.

Hoppas att hon förstår snart..

2011-04-17 @ 18:27:40
Postat av: Emma

Det är jätte tragiskt jag blir så arg och ledsen när jag ser de. Har själv varit nära att dö av aneroxi, att se vad hon gör när så många läser hennes blogg gör mig så frustrerad :(

2011-04-17 @ 18:28:02
URL: http://plingelingan.blogspot.com
Postat av: lisa

oj vilka bevis. det hon själv har sagt? gode gud. jag är så tagen

2011-04-17 @ 19:32:43
Postat av: Mikaela Myrhee

Man e fan sötare om man e mullig ! Hon är sån fucking jävla dålig förebild för alla ! NER MED KISSIE ! X)

2011-04-17 @ 19:32:53
URL: http://mylifeasmickis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hon är inte 172 cm.

2011-04-17 @ 19:45:55
Postat av: Becca & baby

Trist dock att hon inte är 172 cm ;)

2011-04-17 @ 19:57:39
URL: http://grrsexymama.blogg.se/
Postat av: CarroBärroo =)

Tack, det blev super bra ju :) Alltså man blir helt cpe på Kissie, hon är bara för MYCKET!!

2011-04-17 @ 20:31:22
URL: http://carolinelovedavid.blogg.se/
Postat av: Martina /healthyprawn

Äh man får själv bestämma sin vikt, det finns inget som säger att man är underviktig vid en viss vikt. BMI är inte anpassat för barn och inte anpassat för smala personer, ej heller vältränade personer. Det är ett mått för feta personer för att de ska kunna se HUR FETA de är. Min pojkvän har ett BMI på 28, han har magrutor men är enligt BMI fet. Jag har ett BMI på 17 men är verkligen inte underviktig utan väldigt tränad. BMI är bara bajs!

2011-04-17 @ 21:03:36
URL: http://healthyprawn.blogspot.com/
Postat av: Viccky

oj! E hon verkligen 172!? Jag är bara 155, hihi,, fast bara 13 år :)



www.viccky.blogg.se

:)

2011-04-17 @ 21:49:06
URL: http://viccky.blogg.se/
Postat av: Jenny

Problemet är bara att anorektiker aldrig öppet försöker hetsa andra eller någonsin skulle skriva om det på det sätter Alexandra Nilsson gör. Jag har jobbat med ätstörningar ett bra tag samt varit där själv (läs jennyoregon.blogg.se) och jag vet att det hon gör bara är ett sätt att provocera! En anorektiker skulle aldrig dricka alkohol, ibland äta på taco house eller ha en dag i veckan att unna sig! Och aldrig skulle en anorektiker öppet gå ner i vikt, never



Hon skriver som en sjuk människa vilket hon även är, dock ej i anorexi! (dessutom ser jag henne ofta och hon är inte anorektiskt smal in real)

2011-04-17 @ 22:45:27
URL: http://typicalstory.wordpress.com
Postat av: Eva

hon är inte så lång. hon är däremot en jävligt dålig förebild och ngn borde stoppa henne... Sen gör hon ju om bilderna till det värre, ngn som sett henne in real? Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2011-04-17 @ 22:59:44
Postat av: serva me serva bote

jo men det är väll kanske fler som lägger märke till det och inte minst hon själv. Kissie vet att hon är smal, glöm inte bort publiciteten hon söker!



Kissie är väldigt smal, jag tror dock inte att hon har anorexia, vilket är en psykisk sjukdom och hon hade i så fall visat större tecken på deprition. Men hon har säker ätstörningar, anorexia är en mycekt grövre sjukdom jämfört med ätstöningar.

jag har själv och har haft ätstörningar



2011-04-17 @ 23:11:04
URL: http://servameservabote.bloggplatsen.se/
Postat av: Anonym

men sluta SPAMMA din javla hor bog! :@

2011-04-17 @ 23:13:39
Postat av: Anonym

Låt henne hålla på, det är ju roligt att se hur någon kan vara så IQ-befriad. Hah.

2011-04-17 @ 23:24:56
Postat av: Anonym

+ att hon redigerar sina bilder HYSTERISKT mycket. Har sett henne IRL och hon ser inte alls ut som på bilderna.

2011-04-17 @ 23:25:36
Postat av: Rebecca

Kissie är så mycket kortare i verkligheten, jag gick förbi henne i somras uppe i Stockholm och jag kan säga att hon är kort i verkligheten så hon borde ju vara runt 1.65? eller nått.. eftersom jag är 1.73 :)



och sen är man inte närheten av söt om man är så jävla smal som Kissie är, !

2011-04-17 @ 23:26:33
URL: http://mittlivsomrebecca.blogg.se/
Postat av: Anonym

om hon inte har det än så kommer hon nog få det:/

2011-04-17 @ 23:28:12
URL: http://psychedelique.blogg.se/
Postat av: Enna

Orka bry sig om skelettet kissie! Hon behöver hjälp!! Har själv haft anorexia och det är ett HELVETE!!!

2011-04-17 @ 23:37:18
URL: http://ennizen.blogg.se/
Postat av: annsoh

Hej! Skulle vara jätte snäll om du kunde gå in och rösta på mig!

Läs bara detta inlägg där står länkningen och allting! Som besväret

kan du kommentera inlägget när du röstat så vinner du en länkning

och blir länkad inför mina 3000 - 4000 tusen läsare!

http://annsoh.blogg.se/2011/april/behover-eran-hjalp-rosta-pa-mig.html#comment



Puss o kram annsoh / ursäkta om du inte vill ha sånt här reklam.

2011-04-17 @ 23:45:37
URL: http://annsoh.blogg.se/
Postat av: Helena

Jag ser Alexandra till som tätt hon bor ett kvarter längre bort, jag är 1.72 och hon är ett halvt huvud kortare än mig med keps och fluffit hår, hon och Peter brukar handla chips och grejjer när de handlar har stått precis bakom henne i kön så jag vet att hon är kort, Håller med aneroxiexperten hon beter sig inte som en anorektiker hon är sjuk på ett annat psykiskt sätt. Jag har haft aneroxi men fick hjälp tidigt så jag är frisk nu och jäkla överviktig men när jag ser Alex fejka såhär blir jag förbannad för hon är ett föredöme sorgligt nog för småjäntor som har börjat banta (det ser man i kommentarerna -Kissie hur gör du? - Kissie lägg ut bantingstips osv) det är skrämmande att bloggen får vara kvar,???

2011-04-18 @ 10:06:41
URL: http://hesse.bloggspace.se
Postat av: Em

För det första, sluta spamma ner kissies kommentarsfält. Det är kul att läsa hur alla klagar på henne, men jobbigt att man ska behöva scrolla förbi MASSOR AV SPAM hela tiden.



För det andra kan man inte ta självmord. Man begår självmord eller tar sitt liv. Kanske borde man lära sig det svenska språket innan man bloggar nedsättande om andra människor?

2011-04-18 @ 10:09:10
Postat av: SaraCrohnsAlexandra

Hun var penere før. Hun blir jo bare tynnere å tynnere. Ikke pent!

2011-04-18 @ 10:34:26
URL: http://saracrohnsalexandra.blogg.no
Postat av: Loviley

Bara för att hon ljuger om sin vikt? Hahah hon är helt IQ-befriad :D

2011-04-18 @ 10:47:08
URL: http://loviley.blogg.se/
Postat av: Katerine

ingen som har anorexia fattar dock att dom har det.Eftersom förnekelse ingår i sjukdomsbilden, och i deras värld är dom ändå för stora. Det är därför folk dör av anorexia, eftersom dom inte accepterar att dom faktiskt är sjuka och måste börja äta. Om dom fattade nåt hade dom börjat äta innan dom dog..

2011-04-18 @ 11:08:47
Postat av: amanda

Asså, anorexia har inget med din vikt att göra. Det har med hur du tänker och vad du gör. Svälta sig själv, spy, osv. Hur du tänker om din egen kropp. Nu nekar jag ej till att kissie har anorexia, för et har hon, det ser man i hur hon skriver. MEN du skriver nästan bara om hennes vikt, och vikten har inget med det att göra. Du kan vara ÖVERVIKTIG och fortfr ha anorexia eller bullemi lixom.

2011-04-18 @ 13:12:07
URL: http://itsmenotyou.blogg.se/
Postat av: Suze

Har hon verkligen påstått att hon är 172?? Hon ser ju skitkort ut!! ja tror att hon snarare är 162...

2011-04-18 @ 14:08:00
Postat av: Tom Kaulitz Trümper

Kissie is sweet amd sexy but not normal :-)

2011-04-18 @ 14:20:30
Postat av: jossannn

så stöörd e hon!! och så tror hon att hon e typ as snygg ! Hon har passerat snyggstadiet för länge sedan -.-

2011-04-18 @ 16:01:55
Postat av: StuffStuff - den proffsiga bloppisen!

sugen på nya plagg eller fler prylar?

kolla då in min proffsiga bloppis!

-inte som alla andras.



www.stuffstuff.blogg.se

2011-04-18 @ 16:47:19
URL: http://stuffstuff.blogg.se/
Postat av: jenny

ja men lilla du det kallas provocera. kissie kommer inte ens i närheten av flera av de anorexia/bulimi bloggar jag läst. tex hon kan skriva att hon fått ångest för att hon tex ätit ute, en anorektiker skulle inte ens komma på tanken att göra det dom vill inte att andra ska se när dom äter. jag kan även lägga in egna erfarenheter i det där. slutsatsen är kissie har itne anorexi hon mythar o provocerar för att de ska bli skriverier som det.

2011-04-18 @ 16:51:46
Postat av: sofia

Du har så sjukt jävla rätt , tycker synd om människan fan !

2011-04-18 @ 21:39:48
URL: http://silverbage.blogg.se/
Postat av: Simon Borin

Fan vad jobbig du är som spammar överallt... Lägg av för fan, alla tycker bara att det är jobbigt ändå. :S

2011-04-18 @ 21:46:19
URL: http://simonborin.blogg.se/
Postat av: Emma

men snälla, klart som fan hon inte kan väga 47kg. Jag väger typ så, eller nått kilo mer, och är både smalare och kortare? ajaaaa hennes problem

2011-04-18 @ 21:59:17
URL: http://emmaar.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag gissar på att hon gör det av ren och skär jävla PR det är det som är så jävla tragiskt! Hon har ju tidigare skrivit nåt inlägg om att hon brukar läsa proana bloggar för att få bantingstips...

2011-04-18 @ 22:49:01
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: amanda

Det är verkligen synd att hon beter sig så och inte inser va hon ger för budskap till små tjejer! Jag har själv precis bekämpat min anorexi, och de är mycket mer än de som hon gör som spelar in, men om hon inte ökar i vikt snart och någon säger till henne att hon kommer bli riktigt sjuk eller dö så tror ja inte att de kommer sluta bra. Jag kan inte läsa hennes blogg längre för att de triggar mig till att gå ner i vikt och bli så smal som ja va förut. Jag läste den endast idag för att de va hennes födelsedag och jaa.. så såg ja de du hade skrivit. Hon kommer snart att börja känna alla dessa psykiska besvär som kommer med sjukdomen och må så dåligt att hon inte vill leva. Bloggen kommer gå förlorad och hennes liv kommer rasa samman, hon borde lyssna på sina läsare som varit med om detta. Tycker även det är konstigt att inte läkare, anorexia mottagningar i sthlm inte har kopplats in och försöker hjälpa henne också... helt sjukt. Sveriges största bloggerska tar långsamt livet framför våra ögon, och ingen gör något.

2011-04-18 @ 22:58:16
URL: http://amwie.blogg.se/
Postat av: malin

Sluta spamma du är skit dryg

2011-04-19 @ 00:11:02
Postat av: Sandra

Ja men dåså, då är det fastställt att jag har anorexia då. Sweet!

2011-04-19 @ 00:42:01
URL: http://sandrakimberly.blogg.se/
Postat av: lisa

spammb*g de räcker

2011-04-19 @ 08:28:45
Postat av: Elsa

Hon provocerar! Fatta bara hur mycket hon tjänar på detta! Kolla bara på hur det sett ut i hennes blogg historia!:



Först så drömmer hon om plastik operationer, och är en liten ynklig fjortis. Hon får uppmärksam het för hennes drömmar och för att hon ljuger och säger att hon ska få vissa saker som sedan ALDRIG dök upp.



Sedan opererar hon sig och lägger upp en bild på bloggen där man kan se i stort sett hela brösten, och så har hon lagt till pilar och text så man ska förstå vad hon har gjort med dom. Denna bild gav bloggen 1 miljon besökare dom alla kollade och läste detta blogginlägg med bilden i, här är Kissies stora genombrott. Nu har hon typ sveriges största bröst. Och hon får massor av uppmärksamhet för att hon är så ung som opererar sig o.s.v.



Och nu väger hon ca 47-48 kilo, och hon får massor av uppmärksamhet och kommentarer om att hon har anorixia, är underviktig o.sv.



Förstå alla som bor i Svealand detta?!?! I sånt fall får ni försöka förstå, det är inte så svårt när man väl förstår att man har sanningen framför sig. Jag som skriver detta är 11 snart 12.



/Elsa

2011-04-19 @ 12:01:18
Postat av: Louise

va irriterande när du kommenterar 500 meter långa inlägg hela tiden när man ska läsa kissies kommentarer hur orkar du!

2011-04-19 @ 13:39:25
URL: http://sepenteen.blogg.se/
Postat av: Helena

SLUTA spamma hennes blogg, det är SÅ störande!!



BRA skrivet annars, hon förstör sig själv något sjukt mycket!

2011-04-19 @ 14:04:23
URL: http://justh.blogg.se/
Postat av: Johan

Har själv haft det och vill få människan till att förstå. Det är verkligen ett helvet... blir bara arg på sådana människor :/

2011-04-19 @ 17:31:14
URL: http://minasmaord.blogspot.com/
Postat av: Emma Kjellander

men hon e ju dum i huvudet så... Kissie vill bara ha uppmärksamhet!

2011-04-19 @ 19:45:31
Postat av: IDA

haha omg ANOREXIA ÄR EN PSYKISK SJUKDOM, man inte säga: ''Ligger man under gränsen på 17,5 så har man enligt läkare och dietister passerat gränsen för Anorexia'', man kan va HUR smal som helst o ändå inte ha anorexia, DET ÄR JU EN PSYKISK SJUKDOM FÖR I HELVETE. DU ÄR helt dum i huvudet ju! du vet egentligen ingenting, eller hur? du bara skriver saker du inte vet för att få läsare.

2011-04-19 @ 19:48:33
Postat av: Nathalie N

har själv haft anorexia, och jag vet vilket helvete det är! Det handlar inte om att bara vara ohälsosamt smal, utan även ångest, orkeslöshet och massor av skuldkänslor, man lever helt enkelt självdestruktivt, jävla liv asså! Har lämnat anorexin bakom mig nu iaf och det känns så underbart, känns som att jag kan börja leva igen!

2011-04-19 @ 20:36:11
URL: http://nathaliepetite.bubbleroom.se
Postat av: Anonym

Vi får inte glömma att alla som lider av anorexia har olika sätt att hantera sin sjukdom. Såg här att "en anoretiker skulle aldrig ens tänka sig att äta ute". Men.. Så kan det mycket väl vara att denne person gör eftersom hon vill vara så normal som möjligt och gömma sin sjukdom så gott det går. Bakom svängen på restaurang finns oftast en hel del planering för att få "tillåtelse" att äta ute på en restaurang. Man bygger upp strategier för att ses som normal som möjligt. Varit sjuk i 10 år och visst äter jag ute, men då ligger det också en hel del planering bakom det. Vi får alltså inte glömma att alla anorektiker inte gör på exakt samma sätt, utan alla har vi olika lösningar på olika ting. Vi är olika som människor och därför blir även sjukdomsförloppet olika även om det finns många likheter i själva sjukdomsdiagnosen. Jag pratar inte bara utifrån egna erfarenheter utan även från andras. Vissa äter absolut inte ute, medans andra gör det. En ätstörning sitter i huvudet och inte i vikten eller vad man äter. Jag misstänker att Kissie kommer gå ner sig så långt in i sjukdomen att hon måste bli inlagd. Tyvärr. Hon är så skör att hon inte inser problemet själv.

2011-04-19 @ 22:19:24
Postat av: Kenta

Klart som fan hon inte är 1,72m

Finns en anledning att fröken ALLTID går i höga klackar.. samt att hon står på tå så fort skorna åker av.

Det kallas längdkomplex.

2011-04-20 @ 06:45:09
Postat av: Lisa

Herregud , 172 ! :o

Min kille är så lång ?



Och hon sa själv att hon var kort , i flera inlägg har hon sagt det faktiskt .

2011-04-20 @ 08:09:22
URL: http://myysillyy.blogspot.com
Postat av: Rebecka

Hon var mycket finare förr nu ser hon ut som ett äckligt skelett

2011-04-20 @ 08:22:16
URL: http://beckasvarld.blogg.se/
Postat av: Evylyn

Hon är 169 typ -.-

2011-04-20 @ 09:48:13
URL: http://evylynmanestam.blogg.se/
Postat av: Felicia

HAHAHA! så du säger att jag är underviktig? :O Jag har 16 i bmi och jag är 173 lång och väger 58 kg x) är jag underviktig? xD Jag är nöjd med min kropp och jag ser inte mig självsom varken underviktig eller tjock x'D

2011-04-20 @ 12:24:38
URL: http://carrepip.blogg.se/
Postat av: 120

Sluta spamma ner andras bloggar för besökare, patetiska idiot.

2011-04-20 @ 14:01:56
Postat av: JOSEFINE - YSF

Nu när man läser detta så har du ju fakrtiskt de :S

2011-04-20 @ 15:20:00
URL: http://ysf.blogg.se/
Postat av: Nea

Hahahaha! Så du förut bar för att jag hade 15,4 i bmi så hade jag aneroxia?

Jag hade det för inte så länge sen fast nu vet jag inte nu är jag 171 och då var jag 165 ungefär. Men har växt VÄLDIGT fort.

Och jag hade INTE aneroxia bara för att jag var 165 och vägde ca 41-42 kg!

2011-04-20 @ 22:56:04
URL: http://alltiidnea.blogg.se/
Postat av: Jenna

Sluta spamma,det är så störande att inte kunna läsa kommentarerna utan att behöva scrolla förbi en kilometer av din text! Gör nåt annat istället, ger ju bara en jättedum bild av dig!



Jag måste lite ta Alexandra i försvar här! Hon är ändå en ung tjej och då när hon var normalviktig så fick hon höra av tusentals människor som skrev anonyma att "du är tjock,fet" osv. En 19 årig tjej som konstant hamnar höra på sånt kan lätt bli provocerad att börja banta med vilka metoder som helst. Då var hon tjock och ful, nu är hon för smal och ful. Jag menar, när duger hon åt er då! Det är ju ni läsare som ratar henne sönder. Och ful är hon ju inte, då vet ni inte vad ful är. Så le på att läsa hur elakt alla skriver åt henne, är det därför ni besöker hennes blogg, bara för att få skälla??

2011-04-21 @ 09:49:49
Postat av: Nora

Fattar inte vrf hon vill vara sådär smal

!! äckligt smal aså..jag e mullig och vill absolut inte gå ner ngt kilo alls!!! det e så fult med smalhet!!! tycker jag som är tjej då.

2011-04-21 @ 11:33:06
URL: http://noriisen.blogg.se/
Postat av: Anonym

DU ÄR SÅ JÄKLA PATETISK!!!!!!!!! SLUTA BLOGGA OM ANDRAS LIV OCH LÄNKA DIN EGEN BLOGG I KISSES KOMMENTARSFÄLT FÖR ATT FÅ FLER LÄSARE! FAN VAD NO LIFE DU HAR!!!!!!!!!!! ANTAR ATT DET ÄR ENDA SÄTTET FÖR DIG ATT ENS FÅ NÅGRA LÄSARE.. STACKARS DIG!

MIND YOUR OWN BUISNESS! INGEN BRYR SIG OM VAD DU TYCKER OM KISSIE, LÄMNA HENNE IFRED DIN PATETISKA MÄNNISKA!

2011-04-21 @ 19:20:56
Postat av: Ina

Nej det tror jag inte att hon har. ÄS handlar om så mycket mer än vikt. Det är ångest och ett självskadebeteende och helt andra tankar, som jag inte tror hon har. Tror faktiskt bara att hon försöker provocera, det har ju liksom hänt förut att hon har gjort det i sin blogg...

2011-04-22 @ 21:12:49
Postat av: Carro

Jag håller med dig, men BMI har inget med hälsan att göra.

Magnus Samuelssons BMI visar att han har fetma, så nej, BMI är inget man ska hålla på och bry sig om.

2011-04-23 @ 00:03:04
URL: http://carrosen.blogg.se/
Postat av: [kampen tillbaka]

nja alltså du har inte rätt där, med BMI o sånt..

som de flesta vet så provocerar ju kissie, jävligt osmart och egoistiskt när hon inte tänker på att andra ser upp till henne, i slutändan e det bara fon henne själv hon förstör.har själv ätstörningar och vet vilket skitliv det är, men fortsätter hon sådär så lär hon väl hamna i det träsket.

2011-04-23 @ 10:47:03
URL: http://mergimebytyqi.webblogg.se/
Postat av: Anonym

dude, get a life och sluta spamma hennes blogg.

2011-04-23 @ 11:27:54
Postat av: tönt

fan va sämst du e då ! spamma hennes blogg jävla tönt, om du tkr hon har anorexia och blabla läs inte hennes blogg då idiotjävel __

2011-04-25 @ 14:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se