Ja då var det torsdag..

Och trött är man, har inte kunna sova så bra i natt då jag vaknade vid 04 och hade jordens magknip, men runt 05:30 så gav den med sig och jag kunden somna om.
Kan ju säga att jag skulle ju hellre betala hela min månadslön till någon annan idag bara jag slapp jobba. men men, det kommer att gå bra, tjurig som man är så brukar man ju klara det mesta ;D
Idag får det bli naturdiet både till frukost, lunch och middag, ska rensa ur kroppen lite, så nu blir det kur för hela slanten fram tills resan.
Sitter annars som vanligt och dricker kaffe denna soliga morgon, snart så ska jag väl ta och göra mig klar för jobbet.
Nu hinner ja inte skriva så mkt mer, men jag återkommer senare :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se