Hemma igen...

Efter en mycket givande dag är man äntligen hemma, men OJ vad mkt nya saker jag lärt mig idag, trodde liksom att man kunde de mesta och att man hade koll, men långt i från, idag har jag lärt mig massa nya saker som man inte tänkt på innan och fått massa tips som kommer att underlätta en massa för mig :D
Nu sitter jag och dricker mitt eftermiddagskaffe, haha, låter som en pensionär ja vet, men så är det, får jag inte dricka det så blir jag dum i huvudet :D
Strax så ska jag ta och städa lite, jag har flängt upp alla fönster och vädrar lite, första dagen som man kan göra korsdrag utan att man fryser, det är så jävla underbart att det snart är sommar. Nu märker man ju stor skillnad från dag till dag på snömängden :D
Nä detta går inte, fram med trasor och dammsugaren, återkommer senare ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se