God morgon Sverige..

Ja då har man än en gång klivit upp okristligt tidigt och jag tackar gud för att det finns kaffe, annars hade jag aldrig vaknat.
Satt nyss och tog morgonciggen och kollade på soluppgången över havet, det var ju en vacker syn på morgonen iaf, jag minns inte när jag såg solen gå upp senast, måste ha vart i sommras eller nått :P
I eftermiddag efter jobbet så ska jag hem och städa, lika bra att passa på då man slutar tidigt, annars hade jag tänkt göra det på fredag efter jobbet, men då ska jag tvätta istället :D
Aja, nu måste jag skynda mig, ska möta upp linda på jobbet om en timme och tjugo minuter, men jag återkommer senare :)
Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: jenni

Godmorgon herrn.

Om han känner för att städa vidare kan han gärna komma hit och ta en sväng i kåken ;)

2011-04-06 @ 09:38:46
URL: http://sundsvallsbloggar.se/jennilandin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se