God morgon kära läsare :)

Gud vad livet är underbart just nu... :)
Så skönt att kunna sitta ute på balkongen på morgonen och ta morgonciggen och lapa lite sol i det härliga vårvädret, eller hur? :P
Så idag var första morgonen för detta år som man drack morgonkaffet ute liksom, hur skönt är inte det då?
Idag är sista dagen jag jobbar, sedan är jag ledig i en dag, sedan jobbar jag en dag, sedan är jag ledig i fyra dagar, sedan jobbar jag en dag, sedan är jag ledig i 7 dagar, för jag åker ju till Ibiza nästa vecka :D
Ska bli så himla underbart att komma iväg till värmen, nog för att det är varmt i Sverige med, men inte ens hälften så varmt som där :P
Jag tycker att det är jätteroligt att ni komenterar, men ni som komenterar anonymt, ja, era komentarer påverkar inte mig så mycket, men fortsätt komentera anonymt ni, man behöver ju inte tala om vem man är om man inte vill, men det vore ju som lite enklare att svara om man vet vilka ni är :)
Snart så kommer det komma svara knappar vid alla kommentarer så jag kan svara på dom direkt där, ska bara kolla med Jenny som gör min design om hon kan hjälpa mig :D
Eller vet någon av er läsare hur man gör?? Den som hjälper mig får en länkning tillbaka.
Vet ni hur man gör så kan nu maila [email protected]
Slänger in en bild på en nyvaken Jonas här :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se