God morgon :D

Nyvaken och pigg trots att jag sovit som en kratta i natt, vet inte varför men jag har vaknat en gång varannan timme och haft en känsla över att jag har glömt att göra något, men jag kan inte komma vad liksom, det är så jobbigt när man har den känslan och sedan kan man inte sätta fingret på vad det är, brukar ni också ha den känslan?
Nu sitter jag iaf som vanligt och dricker mitt kaffe, det måste jag ha för att jag ens ska bli lite människa så här på morgonen :D
i kväll efter jobbet så ska jag bara ta det lugnt, ska tvätta lite iof, men det är den störta ansträngningen, orkar liksom inte hålla på att festa då man ska jobba hela helgen, en gång av tio så blir jag så bakis att jag inte tar mig ur sängen, och jag vill inte ta risken att behöva stanna hemma för att vara bakis liksom, för så gör man inte enligt mig.
Nu måste jag hoppa in i duschen :D åtekommer senare :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se