God morgon :D

Ja, nu är man åter i samma rutiner, att man pigg och glad kan kliva upp denna tiden som man är van vid :D det har liksom vart en plåga dessa två dagar då jag varit tvingad att kliva upp kl 07 liksom, asså fatta, jag är verkligen inte gjord för att kliva upp så okristligt tidigt :S
Aja, nu har jag fått sova ut iaf :D
Vackert väder är det, men det brukar de ju vara då man ska jobba, så det är lika bra att man vänjer sig liksom, men egentligen så ska jag inte klaga, har ju suttit och tjatat efter sommaren, och nu är den ju på väg, men stormsteg även :D
Nä, nu måste jag dra i mig kaffet och sedan hoppa in i duschen, återkommer lite senare, önskar alla en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Blev det en bra helg för dig då? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-04-18 @ 12:23:51
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se