Duktig man är :D

Nu har jag storstädat hela lägenheten, inte för att det tar så lång tid, men iaf :)
Sedan kan jag ju inte direkt påstå att det var skitigt heller, jag städar ju rätt ofta, så det hinner ju inte bli nått mellan gångerna.
Jag är liksom lite utav en pedant, jag kan verkligen inte ha massa damm på golv, bord och hyllor, jag kan inte låta massa saker ligga framme, då får jag panik, och då MENAR jag verkligen panik. Ni som känner mig vet ju vad jag pratar om, eller? ;)
Nu ska jag sitta här en stund innan det är dags att städa mig själv, tänkte ta en dusch, klä på mig och fixa ett utseénde för att sedan trava ner på affären och hämta ut mina nya kläder och köpa lite småsaker som behövs.

Kommentarer
Postat av: Mamma till William

Skoj att du gillar min blogg.

2011-04-13 @ 14:31:16
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se