Borta bra...

Men hemma bäst..
Ja man brukar ju säga det. Även om jag har haft en underbar helg så är det riktigt skönt att vara hemma. Har bott hos fantastiska Kevin och Sandra och ätit gott, sovit gott och mara myst och surrat på. Har mått som en prins i helgen. Har även träffat mina syskon, mamma, mammas kille och Sandra och lite annat folk i helgen, har shoppat en del osv, så denna helgen har vart helt kanon :D
Nu har jag packat upp och slängt allt som ska tvättas i tvättkorgen, klockan 15 börjar tvättstugan så då ska det tvättas och sedan är det bara att börja packa igen, åker ju till Ibiza på onsdag kväll. Ska även hinna städa, ta en promenad och sola idag. :)
Varför sola då man ändå ska utomlands till solen? Ja, det kan ju vara skönt att INTE vara blekast på stranden då man kommer dit, haha :P
Nu måste jag göra ett ryck, återkommer lite senare, det lovar jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se