Trevlig kväll...

Nu i kväll har Sandra haft sina småsyskon på besök så vi har kollat på en barbie film, kan ju säga att jag och Sandra var ju mer intresserad än dom små, och jag måste erkänna att den var faktiskt rätt spännande, haha :P
På lördag ska jag vara barnvakt åt Elles son Edwin, då ska Sandra ta hit sin lillebror så dom små får busa lite, dom är nästan jämngamla, känns som att det kommer att bli riktigt håll i gång :) men kul kommer det att bli :)
Sen har vi kolla på idol i kväll och jag hoppas verkligen att Linda vinner hela skiten, hon är ju verkligen huuuur grym som helst, sen ser hon jävligt bra ut samt att hon har en jävla utstrålning vilket är ett måste om man ska sticka ut liksom, annars kan man ju bli lite lätt tråkig att kolla på :)
Nä mina kära vänner, nu ska jag faktiskt ta och krypa ner under täcket och nanna lite, ska upp 05:30 i morgon, jobbar dag hela veckan vilket suger, jag är ingen morgonmänniska.
Nåväl, god natt på er..
Denna måste ni testa......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se