Rolig dag..

Eller inte..

Sitter på jobbet nu och snorar och hostar, himla tur att jag inte får så mkt samtal, får mest svara på mail. Är man sjuk och är hemma så sitter man bara vid datorn hela dagarna, så då kan jag lika gärna sitta på jobbet och svara på mail :) samma sak ju :)
Förkyldningen har dock inte brutit ut riktigt än, och då är det ju som värst, det svider i näsan, ögonen rinner och det kliar i ögonen. Men jag har inte vart förkyld sen i januari så det är inte ett dugg synd om mig.

Nu är iaf lägenheten så gott som klar, så nu är jag och mina älskade sambos redo för inflyttnings/sandras 20-års fest på lördag :)
Kommer upp lite folk från dalarna så det kommer att bli fett nice :)

Nu ska jag ta o jobba lite, återkommer lite senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se