Nice dag...

Sitter just nu på lunch på jobbet, började 07:45, hade möte 10:30-11:30, nu har jag lunch fram tills 12:00, sen är det utbildning från 12-16 sen slutar jag, Snacka om riktigt skön dag :P

Nu har tiden kommit då man inte vill gå ut på morgonen, 2 dagar i rad har jag fått skrapa rutorna på bilen, känns som att det är fan dax att sätta på vinterdäcken nu, speciellt eftersom att jag åker tidigt på morgonen och åker ca 4,5 mil varje morgon, inte direkt kul att ha sommardäcken på då när det är halt, men enligt lag så får man ju inte ha vinterdäcken på än, men jag tycker fan att det borde vara tillåtet redan nu.

Aja, nu ska jag ut och röka innan våran utbildning börjar, återkommer lite senare i kväll då jag kommer hem.

Kommentarer
Postat av: K

Åker du 4.5mil varje månad? Backar du dom 10m till ingången på Frendo då eller sen rullar 10m tillbaka till parkeringen?

2010-09-28 @ 18:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se