Lunch

Just nu sitter jag på lunch, har 20 min kvar, men jag känner att jag kan lika gärna börja jobba nu och gå hem tidigare, men det funkar inte rikigt så, tvärr :)

Vaknade inatt och hade så jävla ont i en muskel i ryggen, ryggen var liksom låst, men efter 10 min då jag verkligen försökt räta ut den så lyckades det släppa, fattar inte vad det är, men jag har jävligt ont fortfarande. Kanske är en sträckning eller liknande.

MASSAGE TACK!!!!

Sitter just nu och försöker få tag på Elle som tydligen ska göra något roligt idag, jag är lite osäker på vad det kan vara, hon kan ju ha berättat det för mig i lördags, men tyvärr så har jag glömt rätt mycket av det folk talade om för mig i lördags, lite överförfriskad kanske jag var :P Men jag har ändå superkul och jag mådde jättebra :)

Efter jobbet så ska jag spendera kvällen hemma hos Carro, vi ska se på idol och jag ska tydligen få middag med :) ska bli kul :) Vart så full i skratt sist jag var hemma hos Carro, dvs mitt i skogen, när vi var på väg dit så frågade jag henne om man verkligen kunde bo där vi var. Ja de kan man sa hon, och om du någon gång funderar på varför jag blivit som jag är så finns det en förklaring, jag hade nämnligen bara mig själv att prata med då jag var liten :P så jävla klockren kommentar :)

Nä nu ska jag ut och suga lite innan det är dax att börja jobba igen.

Hörs lite senare.

Ps. Suga=Röka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se