Läsning på egen risk...

Ja nu har jag varnat er, så nu vill ja inte höra gnäll om att ni tycker jag är för frispråkig..
Som jag tidigare skrivit så är man ju medlem på diverse sidor, men QX de måste ju fan ta priset. Där finns en salig blandning av olika typer av människor. Det finns transor, dom som gillar att lukta på underkläder, dom som gärna tar ett kort då dom har blöja på sig osv. Sen finns det även dom som lägger upp en bild på sin nersprutade kuk och har som visningsbild, jag undrar bara hur sådana människor tänker? Vad säger det om personen som lägger upp en bild på sin nersprutade kuk, JO att dom förmodligen har väldigt dåligt självförtroende eftersom att dom tydligen anser att det är den snyggaste kroppsdelen. Jag vill dock inte se en sådan bild på en gång då jag kommer in på eran sida.
Sen alla transor, folk som gillar blöjor, gillar kiss, gillar att kleta ner sig i bajs osv osv, jag har all respekt för att ni gillar det, men jag vill inte ligga med er. Kan hända att man får ett erbjudande att få kissa eller dyligt på en annan människa, man avböjer snällt, Men personen ger sig inte. Det slutar med att man måste näst intill bli kränkande för att dom ska förstå. VAD är problemet? Låt oss normala människor vara i fred. JA jag tycker att kiss och bajs sex är fullständigt onormalt.
Nä nu ska jag ta och duscha...
Hörs i morgon. god natt

Kommentarer
Postat av: Jens

Nice blogg!!



Det är rätt jobbigt när folk inte inte inser vad ett NEJ innebär utan kör på som att man vore intresserad..



Från: XoXo_J på Qx

2010-09-07 @ 00:48:56
URL: http://home-by-j.blogspot.com/
Postat av: Johanna

Haha, det finns mycket roligt folk. :)

Jag hade en kille på icq som satt i rullstol och gillade nylonstrumpor och nagellack. Han skickade alltid bilder på sina fötter med nagellack och nylonstrumpor på. Mmmmmmm ;)

2010-09-16 @ 18:18:32
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se