Fortfarande bakis..

Tack gode gud för att vi har utbildning på jobbet idag, det har kommit någon slags eftersläntande bakfylla över mig. Har fortfarande sjukt ont i huvudet, jag ska fan sluta dricka om man ska må så här efter varje gång, jag tror fan att det har med åldern att göra.

Nu har man lunch och har precis vart och inhandlat godis och läsk, jag känner att jag behöver det för att rehabilitera min kropp lite :D Farligt det där med spontanutgångar, man dricker i ruskigt snabb takt för att ta igen det man missat tidigare på kvällen :P

Sen när jag kommer hem ska jag hjälpa till att bära kartonger, om jag inte kommer för sent vill säga, Wictoria har vart en sväng till dalarna i helgen och städat ut lägenheten och hämtat det sista, skönt för henne att vara klar med det nu, må ju vara bra drygt och veta att man har ett *helvete* att tass med på annan ort :)

Nu ska jag gå ut och ta en cigg, sen ska jag mingla lite på jobbet o säga hej till dom som man känner som man inte träffar så ofta.

Hoppas alla har en trevlig dag i detta kyliga höstväder..

kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Anonym

de du kan göra är att dricka samma, antingen drinkar eller enbart öl eller etc.. då blir de mindre bakfylla har vissa märkt, LYCKA TILL :)

2010-09-28 @ 10:31:10
URL: http://petraos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se