Dagvild...

Jag vaknade i morse och var helt överlycklig över att det var fredag och att veckan gått så fort, skutta in i badrummet och hoppade in i duschen då det plötsligt slog mig, Det är ju förfan bara torsdag, aja, hade ju vart värre om jag hade insett att det var tisdag eller nån annan tråkig dag.

Nu sitter jag på rast på jobbet och är fruktansvärt kissnödig, så jag ska strax gå på toa sen ska jag ut och röka, denna helgen ska jag jobba, fast på lördag ska jag ut i skogen med jobbet och leka, kommer dock bli kul, men jag ska jobba på söndag, söndagar är iof rätt sköna att jobba, man har ju inte så mycket annat för sig :)

Nä nu måste jag kissa, återkommer lite senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se