Varför bloggar jag om Kissie??

Ja det kan man ju fråga sig..

Mångar tror att det är för att jag ska få läsare, men så är inte fallet. tro mig.. Jag har under en längre tid följt hennes blogg och det har retat mig mer och mer över att hon hela tiden ska trycka ner andra, framhäva sig själv som nån hon inte är, ge oss en bild av hennes utseénde som inte stämmer. Jag gör detta för att jag tycker att alla ska få se att det finns en baksida av denna människa, en baksida som  hon själv inte verkar vilja visa. Jag lägger själv ut bilder på mig som är oretuscherade TROTTS att jag har mina fel och brister. Jag anser inte att jag är världens snyggaste, men jag står för hur jag ser ut och jag trivs med det, det är mer än vad man kan säga om henne. Jag står dessutom för mina åsikter och hur jag tänker, det gör inte hon däremot. Folk kommenterar mycket elaka kommentarer till mig, det köper jag, alla tycker inte lika så är det, men hon tar åt sig för mycket då folk tycker illa om henne, hon tror att alla ska tycka om henne, hon verkar inte förstå att hur man än är som människa så kan man inte bli älskad av alla.


DÄRFÖR bloggar jag om Kissie...




Kommentarer
Postat av: Anonym

du verkar bara vara ett besatt freak förfan :S

du känner inte henne personligen o ändå startar du en blogg som du skriver massor om henne i. Låter inte så jävla friskt du...

2010-10-20 @ 19:25:21
Postat av: Anonym

du är ju lika dum i huvudet som kissie är?

2010-10-20 @ 19:34:00
URL: http://kissies.se
Postat av: caroline

håller med ovanstående, på vilket sätt är du bättre än kissie om du nu ska "trycka ner" henne? Plus att jag personligen inte tycker att du bör gå in på hennes blogg om du nu tycker så illa om henne? Hon är långt ifrån min favorit därför besöker jag aldrig hennes blogg eller läser vad hon skriver. Det borde du också prova?

2010-10-20 @ 20:23:57
URL: http://blockdelete.blogg.se/
Postat av: wuåoört

du har fan ingen rätt att trycker ner kissie? Har hon gjort något personligt mot dig eller? Herregud, det är hennes liv, låt henne vara. du går längre än henne iaf.

2010-10-20 @ 20:35:25
Postat av: Sofia

På vilket sätt är du bättre än Kissie om jag får fråga?

Du säger att det retar dig att hon "trycker ner folk", men vad är det du gör lilla gubben? Du har fan en hel blogg tillägnad Kissie, där du bara skriver om hur ful, patetisk och vidrig hon är. Är inte det att trycka ner någon? Är inte det minst lika fittigt som det hon gör?

Hon har en underhållningsblogg, där hon spelar rollen Kissie. Den karaktären är en egoistisk diva som tror hon är bättre än alla. DET ÄR BARA EN FIKTIV KARAKTÄR. Precis som i en film eller en tecknad serie. Det har hon skrivit tusen gånger, och just därför ska man inte ta åt sig av allt skit hon skriver, för hon menar det ju inte ens?



Åh, Kissie har fan de trögaste jävla läsarna i hela världen.. Är det någon som är patetisk så är det väl du, knappast hon.

2010-10-20 @ 21:13:27
URL: http://phreakshow.blogg.se/
Postat av: My-Love

I´m back! ;)



Hoppas du inte lyssnar eller tar åt dig av vad de skriver till dig!



PRECIS som Kissie, skriver du precis vad du vill och vad du känner! Sooo fu*king what... Kissie sårar tusentals, du.. bara henne?



keep on rocking boy!



xoxoxo

2010-10-20 @ 21:36:49
URL: http://mevskissie.blogspot.com/
Postat av: Camilla

Kung! Fortsätt så grabben ;)

2010-10-20 @ 23:29:37
Postat av: Linnea

Så du gör inte detta för att få fler läsare, men du länkar till dina inlägg 5-10-fler? gånger till varje inlägg i kissies kommentarsfält. Varför?

2010-10-20 @ 23:57:49
Postat av: stfu

bög

2010-10-21 @ 03:56:25
Postat av: Anna

Du är så jävla dum i huvudet, ÄCKLIGA människa... Du lever på Kissie ditt rövhål!

2010-10-21 @ 10:32:22
Postat av: Frida

För i helvete människa, varför bryr du dig ens? Köp tillbaka ditt liv för fan.

2010-10-21 @ 20:53:39
Postat av: Hampus Berglind

Självfallet vill du ha läsare. Varför skriver man någonting om man inte ämnar visa texten för någon?



www.livsviktiginfo.devote.se

2010-10-21 @ 23:07:11
URL: http://livsviktiginfo.devote.se
Postat av: Mira

Hej,

jag vet vem Kissie är, en kompis har visat hennes blogg för mig en gång och sedan din.

Och jag ville bara säga att jag tycker det är bra att du står för den du är, men inte alla kan det.

Och genom att du skriver så om denna tjej, kommer det inte blir bättre. Ja, hon kanske provocerar på internet och är dryg, men ifall man tycker det är jobbigt så kan man bara sluta kolla på hennes blogg.

Och genom att du skriver sånt om henne och lägger upp bilder på henne, visar det att du inte är bättre än Kissie.

2010-10-23 @ 15:30:24
Postat av: sara

SKAFFA DIG ETT LIV FÖR FAN!!!!!!!!!!!!!!

DU SER UT ATT VARA SJUK???????????

KANSKE DÄRFÖR DU SITTER FRAMFÖR DATORN DUGNET RUNT?????

INGET JOBB, INGET LIV OSV.

SJUNKER MAN SIG SÅ JÄVLA LÅGT SOM MAN SKRIVER OM NÅGON BLOGGERSKA DÅ ÄR MAN INTE MYCKET ATT HÄNGA I GRANEN.

DU VERKAR INTE HA NÅGRA VÄNNER ELLER LIV SOM SAGT!!!!

OCH SJÄLVKLART TROR DU ATT DU SKA BLI KÄND OCH FÅ MÅNGA LÄSARE! HAHAHAHA...VI SKRATTAR BARA ÅT DIG.

LOOSERS!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-10-24 @ 15:03:43
Postat av: sara

SKAFFA DIG ETT LIV FÖR FAN!!!!!!!!!!!!!!

DU SER UT ATT VARA SJUK???????????

KANSKE DÄRFÖR DU SITTER FRAMFÖR DATORN DUGNET RUNT?????

INGET JOBB, INGET LIV OSV.

SJUNKER MAN SIG SÅ JÄVLA LÅGT SOM MAN SKRIVER OM NÅGON BLOGGERSKA DÅ ÄR MAN INTE MYCKET ATT HÄNGA I GRANEN.

DU VERKAR INTE HA NÅGRA VÄNNER ELLER LIV SOM SAGT!!!!

OCH SJÄLVKLART TROR DU ATT DU SKA BLI KÄND OCH FÅ MÅNGA LÄSARE! HAHAHAHA...VI SKRATTAR BARA ÅT DIG.

LOOSERS!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-10-24 @ 15:04:11
Postat av: lindish

håller med dej till 100%

2010-10-25 @ 13:02:12
URL: http://modeomallt.blogg.se/
Postat av: Annalucia

Men come on, du kommenterar kissies inlägg hela tiden..



DU är allvarligt sjuk! Det kanske också kissie är, men don't judge her before you look att yourseft! STUPDID BOY!

2010-10-26 @ 17:17:25
Postat av: din mamma

HAHAHAHHAH FYFAN JAG DÖÖR, sluta reta upp dejj på att hon lägger upp massa photoshopade bilder! om du är så himla störd på det, skaffa ett liv o sluta läs hennes blogg din fjolla

2010-10-29 @ 11:49:01
Postat av: kjed8imhvncf mrew

du är knappast bättre än kissie, fulare kanske

2010-10-29 @ 11:49:46
Postat av: BunnyB

Asså, jag diggar att du PRECIS som KISSIE skaffar läsare genom att vara en liten bitch!

Haha

2010-10-31 @ 00:20:06
URL: http://bunnyb.blogg.se/
Postat av: götlunda

vidriga äckel karl köp en hund som du kan gå ut och rasta och sen kan du lösa lite korsord till förmiddagskaffet istället för att gnälla

2010-10-31 @ 15:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se