Väckte tuppen i morse...

Jag klev upp 04:45 för jag tänkte att jag skulle överraska tuppen för en gångs skull och väcka honom....
Givetvis så stämmer ju inte detta, även om det hade kunnat göra det , det jag gjorde var att jag körde Kevin och Sandra till tåget för dom ska till Kevins pappa i Stockholm, och i morgon åker dom till varmare breddgrader, nämligen Tunisien, JAG VILL OCKSÅ...
Men det är skönt för dom i allafall att få komma iväg en sväng. Måste säga att det var rätt skönt att kliva upp tidigt för en gångs skull, nu slipper jag stressa för att jag ska bli klar i tid till jobbet, nu kan jag dricka mitt kaffe i lugn och ro ;)
Nu är helgen på ingång, bara en arbetsdag kvar. I morgon ska jag sätta på vinterskorna på bilen, känns som att jag skulle ha gjort det redan för en vecka sedan, men det har liksom inte blivit av :)
Förlåt för mitt lilla utbrott i går, men jag tycker inte att det är ok att ge sig på mina vänner, som sagt så får ni säga vad ni vill om mig, men inte dom. Nog om det nu iaf ;)
Nu ska jag kolla runt lite på vinterjackor innan jag ska duscha o skaffa ett utseénde för dagen, hörs av senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se