Sköna Söndag?

Kanske inte...

Hade jag fått vara hemma och ligga i sängen och kollat på tv hela dagen så hade det vart en skön söndag  men nu så sitter jag på jobbet fram till 18:15 idag, sen efter jobbet så ska jag hem till min bror och raka av mig håret igen, eller ja, det lilla jag har. Börjar se ut som en liten apa nu när det vuxit lite ( kommer aldrig kunna spara ut det igen )

Aja, ni ska jag gå ut och röka innan min rast är slut, men jag återkommer senare.

Vad har alla läsare som INTE jobbar för sig då? kom igen, gör mig avundsjuka bara


Störtskön bild nedan:


Kommentarer
Postat av: LoL

Retard.

2010-10-31 @ 15:33:08
Postat av: therese

hur orkar du spamma så mycket?

2010-10-31 @ 16:24:00
URL: http://sheismysin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se