Nu blir jag förbannad...

Det är helt ok att ni ger er på mig om det är så att ni har något att invända mot mitt bloggande, det är smällar jag får ta, och det köper ja, kalla mig för fitta, bög, hora, slampa, idiot eller vad ni vill, MEN, jag accepterar fan inte att vissa av er ger er på mina vänner... Två av mina vänner som jag har länkat till har fått massa påhopp på deras bloggar, så av den anledning så tar jag nu bort alla länkar till andra bloggar...

Som sagt, kasta skit på mig ni som vill det, men ge fan i mina vänner......


Kommentarer
Postat av: Felicia

Vilken bra blogg du har, du är ju as skön :)

2010-10-21 @ 22:42:01
URL: http://feliciawidstrm.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se