Lunchtime...

Eller det är ju middag, men på mitt schema så står det lunch ;)

Så nu ska jag sitta och gotta mig i alla roliga kommentarer som ni underbara läsare har lämnat :) alltid kul att få både positiv och negativ kritik, man kan ju inte vara alla till lags liksom :)

När denna arbetsdagen slutar klockan 21:15 så ska jag åka hem och krypa ner under täcket och ligga och kolla på tv och dricka massa te så kanske man mår lite bättre i morgon förhoppningsvis :) Jag får alltid två omgångar med förkyldningar på hösten sen brukar jag vara frisk i ett år så nu:

Årets två förkyldningar 

 

Nu ska jag springa ut och röka innan det är dags att börja jobba igen..

Återkommer lite senare :)

Vad är erat bästa tips för att bli frisk fortare? Skriv gärna och berätta :D


Kommentarer
Postat av: anna

höhö, du har tagit den där rosa saken av kissie för att den ser precis lika ut !

2010-10-15 @ 14:06:39
URL: http://annastinajohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se