KISSIES HAR INGEN POJKVÄN.....

Bara så att alla vet så har Kissie ingen pojkvän, hon använder honom som en undanflykt då hon inte har lust eller råd att gå ut på krogen. Men om hon nu skulle ha haft en kille så skulle jag tycka synd om honom då hon alltid är så upptagen med dig själv, ute på krogen, shoppar eller fikar, I hennes senaste inlägg så skriver hon att hon inte vill dricka sprit, så då ska hon vara hemma och mysa med killen ( som inte finns ), men det jag vill komma fram till är att om hon hade haft en kille så är han ju alltid hennes andrahandsval, stackars sate. INGEN KOMMER VILJA VARA TILLSAMMANS MED DIG KISSIE....


Kommentarer
Postat av: Lollo

Är detta sant?

Postat av: Isabella ♥

Förut har du ju påstått att hennes kille är otrogen? hur ska du ha det :S

2010-10-17 @ 18:43:52
URL: http://isabellahz.blogg.se/
Postat av: DingDiingDiiing

fan va du högg:O

Äru avensjuk eller?

Hur fan kan du veta om Kissie inte får en kille som?

2010-10-17 @ 18:48:14
Postat av: isabella

och du kommer väl inte hitta någon heller du bittra bittra människa

2010-10-17 @ 19:02:00
URL: http://bellabred.blogg.se/
Postat av: fille

vet vem hennes kille är

2010-10-17 @ 19:06:46
URL: http://kingfilip.blogg.se/
Postat av: aybaybay

klart hon har en pojkvän

2010-10-17 @ 23:43:19
URL: http://nattstad.se/aybaybayblogg
Postat av: Fröken D.

Jag börjar bli fascinerad av dig. Du verkar ägna en ganska stor del av din tid åt att störa dig på Kissie/Alexandra. Verkar vara ett ganska torftigt liv du lever...

2010-10-18 @ 08:41:41
Postat av: Freja

Hahaha okej jag håller med om att du inte kan säga nåt om att hon aldrig kmr få kille, för det finns fler som hon. Däremot är jag åsså säker på att hon inte har pojkvän just nu. :)

2010-10-18 @ 10:20:29
Postat av: Sara

Men sluta vara så jääävla bitter!

2010-10-18 @ 19:32:29
URL: http://forsbergforsberg.blogg.se/
Postat av: M.

Kan jag be dig att sluta lägga dig i vad hon gör o inte gör? Jag tycker inte om Kissie,men det ger mig fan ingen rätt att lägga ut massa inlägg o bilder om henne? Seriöst tror jag inte hon har en kille, för han kommer aldrig upp på bild på hennes blogg..Men kan du sluta att ägna massa tid på Kissie?

2010-10-18 @ 23:14:58
Postat av: jjj

Visst tycker jag att Kissie är något spec... på ett dåligt sätt. men hur fan orkar du lägga ner så jävla mycket Energi på att skriva skit om henne? är hon ens värld detta? Nej det är hon verkligen inte. allt det här gör så att hon bara blir mer och mer "populär" usch skit i henne bara, hon är inte värld all denna uppmärksamhet.

2010-10-25 @ 14:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se