Jonas intervjuar..

1. Förnamn och efternamn?
Amra Bilalovic
2. Ålder?
Jag är 18 år.
3. Vart bor du?
Bor i örebro.

4. Vad har du för intressen?
Jag avgudar att vara med mina kompisar , blogga , och gärna gräva ner mig i en filt och läsa. (nördigt ja vet ). Kollar gärna på massa skräckfilmer och spelar xbox 360.
Älskar även att sjunga i mängder.
5 Vad gör du på dagarna?
Jag går i skolan och jag jobbar, är även med min pojke och vännerna.
6. Bästa träningstipset?
När jag är väldigt tränings sugen så gillar jag att köra ett pass badminton.
7. vad äter du helst?
Allt alltså som är gott, är inte petig som kissan.

8. Hur är din drömpartner?
Jag har min drömpartner :)
9. Vad avskyr du mest?
KISSIE , helt jävla serriöst..finns ingen mer patetisk människa som låtsas vara någon annan och tror att hon har rätt att hänga ut allt och alla.
10. Vad avgudar du?
Jag avgudar musik , jag andas inte ,jag lever inte UTAN musik.
11. Bästa fredagsmystipset?
Åhw att bara krypa ner hos sin älskling och kolla på en bra film och slappna av.
12. Utbildning?
Jag utbildar mig till massör faktiskt , innan det så pluggade jag till bilmekaniker men hoppade av :)
.
Trevligt att få lära känna dig lite mer :) Och givetvis alla läsare så har denna tjej en blogg, den hittar ni här:
http://roouubiiee.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Amra

haha blev chockad när jag såg mig själv där. TACK :)

2010-10-26 @ 21:36:44
URL: http://roouubiiee.blogg.se/
Postat av: Amra

hihi aw tackar :D:D Gulli du e :D

2010-10-26 @ 21:45:52
URL: http://roouubiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se