God morgon... Eller nått -.-

Asså fy vad jag är trött, typ ett kilo grus i vardera öga..

Tur att man har denna som hjälper iaf 
Plus att jag har gjort en massa kaffe som häver i mig just nu  Det är bra att hälla i sig minst en liter varje morgon.
Jag skulle aldrig klara av en dag utan att få börja dagen med massa kaffe, aja, nog om det.
Asså jag har ett bekymmer, jag vet inte vad jag ska ta på mig idag, känner mig rätt nere över att vet att jag är inte ledig förrän nästa fredag igen, så det lär förmodligen bli svart idag, den nya tröjan jag köpte igår kanske? 
Jag kan ju börja med att duscha iaf så ser vi sen.
Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, snälla berätta lite om denna produkt! Hur funkar den? Och hjälper den?

2010-10-29 @ 09:25:50
Postat av: Malin

Åh snälla berätta lite om denna produkt! Hur funkar den? Och hjälper den?

2010-10-29 @ 09:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se