God morgon...

Nu sitter jag på jobbet och väntar på att växeln ska öppna, dvs om 14 min, så nu har jag den tiden på mig att göra vad jag vill :D Idag jobbar jag till 16:30 sen ska jag hem och duscha och äta och sen får jag se vad jag hittar på :) kanske spenderar en kvällen med den enda av mina sambos som är hemma :D ska kolla läget under dagen :)
Dock så är det ju idol i kväll och det måste man ju se :)

Nu ropar chefen och det blir ett snabbt morgonmöte :D

Återkommer lite senare under dagen :)


Dessa är nu beställda :D



Kommentarer
Postat av: Maj

SEXIGT! Så snyggt med killar som har jeans och bar överkropp!!!! :P

2010-10-08 @ 10:05:39
URL: http://majjohansson.blogg.se/
Postat av: luffi

Goo morron!!



Vill du vara med i dagens blogg?



Allt bra med dig denna fredag!? Kram

2010-10-08 @ 10:06:48
URL: http://www.luffi.se
Postat av: helen

as snygga

2010-10-08 @ 23:11:30
Postat av: moa

läckra :D allt bra?

2010-10-08 @ 23:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se