God morgon...

Det vart inte som jag trodde, att jag skulle ligga o snurra runt i sängen o inte kunna somna, jag somnade som en stock då jag gick och la mig. 
Så nu sitter jag här, pigg, glad med en stoooor kopp kaffe. Nog för att jag är pigg, men min hjärna funkar inte utan kaffe.  Fast det vetta fan om den gör det över huvudtaget...
Nu ska jag iaf kliva in i duschen och sen ska jag fixa till mig, ville mest bara kliva in och önska alla en trevlig dag. Återkommer under dagen med fler inlägg. Ska man ha nån tävling under dagen kanske? Det visar sig, så håll ögonen öppna 

Kommentarer
Postat av: Tommy

SV: Godmorgon! Det är sådär med mig , trött och sliten bara.. sover dåligt

2010-10-26 @ 08:18:25
URL: http://tommytott.blogg.se/
Postat av: NEHA

Hejsan !

jag undrar om du skulle vilja

kommentera nått i min blogg ?

du har en skitfin blogg, btw.

förlåt om du nt gillar såna här meddelanden,

ha en bra tisdag, kram! :)

2010-10-26 @ 10:11:54
URL: http://lecho.blogg.se/
Postat av: Brandon

är du 40 år? ser ut så

2010-10-26 @ 12:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se