Frågestund...

minischulman om Frågestund...:
1. när fatta du att du var gay?
2. har du haft sex med både killar o tjejer?
3. när hade du sex med en kille första gången ;)
4. va e din favoriträtt?
5. favoritfilm och favoritlåt? =)

1. När jag var 19 så erkände jag det för mig själv.
2. Jag har varit förlovad med en tjej så jag har haft sex med båda könen.
3. Då jag var 16, var nyfiken, men hade inga tankar på att jag var gay.
4. Jag älskar citronpanerad fisk med skarpsås och potatis.
5. Jag ser helst på Poseidon och min favoritlåt är Flying hight av CMX.


minischulman om Frågestund...:
varför skriver du så mkt om kissie? =)
Jag tycker att det är bra att det finns dom som bevisar motsattser till det hon skriver då hon är bra på att hjärntvätta folk.


er R
om Frågestund...:
när ska du ge upp ditt viktberoende och inse att smalare än sådär blir det inte, och att det inte är för snyggt med FÖR smalt?
Jag kommer nog aldrig sluta att tänka på min vikt, jag är livrädd för att gå upp dom 35 kg som jag har tappat, så länge jag trivs med mig själv så kommer jag alltid att banta då jag har lätt för att lägga på mig..


RogHenrik om Frågestund...:
vilket program använder du för att göra dina bilder?
Jag använder både photoshop och photoscape






Kommentarer
Postat av: minischulman

haha rätt fräckt att du hade sex med en kille när du va 16 (!!!) och sen insåg du var gay tre år senare =)

2010-10-09 @ 22:29:15
URL: http://minischulman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se