Därför lämnar Alice idol...




Lämnar tävlingen redan innan fredagsfinalen.

Här meddelar Alice sitt beslut att hoppa av ”Idol” till Nöjesbladet.

– Jag känner inte samma glädje när jag står på scenen. Jag väljer att hoppa av "Idol" för att hitta den glädjen hemma.

Alice understryker att beslutet att lämna ”Idol” är hennes eget och att det är något som legat och grott i henne under de två senaste veckorna.

– Men det slutgiltiga beslutet tog jag i morse, säger hon.

Hon fortsätter:

– Jag känner som sagt inte att glädjen jag skulle vilja ha på scenen finns längre. Därför har jag valt att kliva av. Det har varit en jättefin tid och det känns tråkigt att lämna för jag har lärt mig mycket och haft jätteroligt, men såhär kommer det att bli, säger hon.

Alice Hagenbrants avhopp kommer nu att leda till att Minnah Karlsson, som röstades hem i fredags, plockas in i tävlingen igen och ges en ny chans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se