Då vart det dags för lunch...

Men jag sak inte äta något, för då blir jag tjock....

Näääärå, skoja bara, jag ska inte äta för att jag åt smörgåstårta på förra rasten som jobbet bjöd på, så jag är rätt mätt just nu :)
Det är ganska svårt att vara nyttig på detta jobb då det bjud på fika näst intill varje dag, men man kan ju låta bli att ta kan man ju tycka, men bjuds det så anser jag att det är oartigt att *banta*, så nä, när det bjuds, då äter jag gärna :) man får liksom röra på sig lite mer ist. För man vill ju inte bli ett fläskberg liksom, det är äckligt :)

Nu ska jag springa ut och röka som jag alltid gör innan min lunch är slut, men jag återkommer lite senare med fler inlägg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se