Söndag

Skönt med söndagar...
Sov länge idag, eller ja, till 09:30, sen låg jag kvar i sängen och kollade på tv i några timmar innan det var dags att kliva upp och ta en dusch då sandra och kevin ville fara och handla. Så efter duschen så for vi till City Gross och dom storhandlade, då menar jag verkligen storhandlade 
Sen Efter det så for vi hem och jag åkte och hämtade min bror för han behövde handla lite han med, så vi for och handlade sen åkte vi hem till honom och lagade middag, det vart kycklingfilé som vi gjorde i foliépaket i ugnen med klyftpotatis och beasås, till efterrätt så vart det kladdkaka med grädde. Elle kom förbi och vi surrade lite och mumsade kladdkaka.
Nu ligger jag hemma i sängen o kollar på tv lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se