Denna eviga väntan...

Nu sitter jag på mammas jobb och väntar på att hon ska sluta, denna timme som jag ska vänta går vääääldigt segt måste jag säga...

Ska jag vara ärlig så var det inte så skönt att vara ledig som jag trodde, jag kanske är en arbetsnarkoman trotts allt? Men jag trivis på mitt jobb och jag är glad över att ha ett jobb..

Nä nu är mamma tillbaka från ett möte så nu ska hon få tillbaka sin dator

Skriver mer senare då vi har varit hos mormor..


Körde på denna outfit idag med, snittsigt med skjorta när man ska till mormor...


Kommentarer
Postat av: Nyman

Läcker, läcker och åter jäääävligt läckeR! ;)

2010-11-05 @ 12:53:12
URL: http://sandrewnyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se