Äntligen snö...

i går trodde jag att min bil var stulen men efter ett tag så kom jag ju på att jag hade lånat ut den, men i morse kommer Kevin och väcker mig pga att han inte ser min bil, men joooo den står där sa jag, nääää de är bara en snöhög, kolla igen sa ja, aaaahh där står den..
Smart kille den där Kevin... 
Jag hinner inte skriva så mycket nu, jag har en känsla av att jag lär skynda mig att göra mig i ordning och komma iväg, vet inte hur vägen upp till hsand ser ut, så det kan ju vara bra att ha lite tidsmarginal, men jag skriver mer från jobbet, om jag kommer dit vill säga..
Så här mycket snö vill jag ha..



Kommentarer
Postat av: Eva D

ta och flytta ner hit till bergsjö efter i natt så är det nästan så mycket snö här nere redan =)

Det blir fint skoter underlag i vinter ;)

2010-11-10 @ 10:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se