Snart sovtime...

I morgon ska jag kliva upp 06 för att hinna göra mig i ordning innan resten av skaran vaknar och ska göra sig klara. Det är inte ofta det krockar med morgonrutinerna i badrummet här trots att det är fyra som bor här, det har nog aldrig hänt, men eftersom att jag tar längst tid på mig så tycker jag inte att det är mer än rätt att jag kliver upp tidigast och gör mig klar..
I morgon efter jobbet så är det julfest som gäller så det är nog bäst att jag sover nu så jag är pigg :)
Love this friends


Ja jag vet att ja e med på bilden, och jag älskar alla mina vänner så det är inte bara dess, men detta är "familjen"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se