Mår som jag förtjänar...

I går var det då dags för årets julfest med jobbet, jag har under en tid tvekat på om jag skulle gå eller inte, men efter massa övervägande och påtryck från kollegor så kom jag fram till att jag skulle gå.
Kan ju säga att det var en av dom roligaste kvällarna i mitt liv, man var kung i baren och nu får man leva fattigt ett tag, men det var det värt, o fattig har jag vart förr så det är det minsta problemet, har ju en ny fläkt till bilen nu iaf :)
Så från att inte skulle gå på festen så var jag istället kvar sist av alla, jag var nog på topp 5 bland dom fullaste med, och nog på topp 3 bland dom som hade roligast. Fattar inte varför jag inte fick dansa på bordet? eller strippa?
Aja, nu ska jag vila en stund sedan ska jag åka o hämta kevin...
Temat var After Beach, därav simglasögonen som inte ens var mina :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se