Tom

Japp, det är exakt vad jag känner mig just nu...

Skulle bara vilja vräka ur mig en massa skit just nu, men jag sväljer och är tyst istället, det är lika bra. Vissa saker får mig bara att tappa andan. NOG om det, kommer skriva ett 3 mil långt inlägg när tiden är kommen...

Har jobbat idag, för ovanlighetens skull, efter jobbet så åkte jag och träffade Elle på donken, alltid lika trevligt, för med henne kan man verkligen vara sig själv. Spelar ingen roll vilka misstag jag gör osv så är hon inte den som sviker eller dömer. Rådfrågar jag henne så får jag ett ärligt svar, gör jag tvärtemot och det bli fel, ja, då är det så, hon är inte den som säger: - Vad var det jag sa.
Det skulle hon aldrig göra.
Alla har vi våra fel och brister, vissa ser dock bara det negativa hos människor, men inte Elle, hon ser helheten, hon gillar en för att man är som man är liksom, hon tar hela paketet utan att sortera ut det negativa. Det är så en vän ska vara, precis som Elle.

Älskar dig gumman, tack för att du finns...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se