tja tja bloggen

Nu sitter jag hemma hos min bror, pappa och bror byter tändstift på bilen och jag och michalea skulle laga mat, MEN det finns ju ingen mat så vi lär åka och handla, eller rättare sagt, pappa och peter ska åka och handla.

Vi har vart en sväng till birsta city och selångers marknad. FY fan vad folk det var på den där jävla marknaden, men så är det ju som sagt sveriges mest besöka marknad med. Men folk ska ju gå framför en hela tiden eller så ska dom stå mitt i allt och surra, fel och ställa sig lite på sidan om man ska snacka massa skit alt ringa till varandra.

Nu ska jag ta och vara lite social, sen ska jag hem och duscha och göra mig klar inför festen i kväll..

hörs då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se