Söndag

Underbara söndag...

Vaknade för en stund sedan, tog lite sovmorgon trotts det fina vädret. Himlen är klarblå och solen skiner, synd bara att det ska blåsa, men det kan kanske vara skönt, lätt att det blir lite fööööör varmt annars.
Idag har jag inga planer förutom att jag ska:
-Klippa mig hemma hos bror.
-Träffa Elle.
-Sola i kväll.
Det är typ det enda jag känner att jag MÅSTE göra idag, annars ska jag bara ta det lugnt och njuta av att vara ledig.
Går i byta bil tankar, men vi får se hur, om och när jag gör det. Vet inte riktigt vilken bil jag vill ha än, det enda jag är säker på är att det ska vara en Audi, älskar det bilmärket och skulle aldrig kunna tänka mig att ha något annat.
Nä nu ska jag gå och duscha och se till att få ut något av denna dag, vad ska alla läsare göra idag då? skriv hemskt gärna och berätta och kom med förslag på hur man fördriver en dag på bästa sätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se